neljapäev, 1. november 2012

Minu screencasti lugu



Seekord oli vaja luua üks screencast. Laadida see ülesse Youtube ja lisada seal subtiitrid või selgitavad tekstid või hotspotid. Avaldada screencast oma ajaveebis ja kirjeldada töö käiku.

Minu töö asub aadressil  http://www.youtube.com/watch?v=NC3Qk9nOxXY

Tegevus võttis üsna palju aega, sest pealelugemine on ikka üks paras pähkel. Miks ma valisin esitluse koostamise juhendi tegemise. Olen 8. klassi juhataja ja kuna uue õppekava järgi peavad nemad koostama oma kooliastmes loovtöö. Õpilased tulid minu juurde murega, et ei oska koostada esitlust. Nii otsustasingi neile seda õpetada. Annan neile kaks võimalust: kes tahab teeb seda PowerPoint programmiga ja laeb selle siis SlideSharesse ülesse või teevadki docsi, kus töö ongi kohe veebis kättesaadav. Lisaks pakun veel piltmõistatuse tegemise.

Jään oma esialgse tööga rahule, aga paremini võib ja saab alati teha. Youtubes lisasin mõned märkusemullid juurde ja valmis ta saigi

3 kommentaari:

Viive ütles ...

Arvan, et selle õpetuse järgi saavad 8. klassi õpilased kenasti oma esitlused tehtud. Hea ja rahulik juhend. Seda, kuidas oma esitlust jagada ja koostööd teha, võiks järgmises juhendis õpetada. Algus on ju tehtud ja edasi läheb juba lihtsamalt! Jõudu Sulle!

Ingrid Maadvere ütles ...

Ma usun ka, et selle järgi saavad õpilased oma tööga hästi hakkama. Kas ma võiksin selle juhendi ka Koolielu portaali lisada, et teised ka seda kasutada saaksid?

piretirahvariided ütles ...

Kiidan samuti, sest see on väga vajalik ja asjalik juhend, just see, mida oma õpilastele võiks soovitada. alvestada pole ise aga vajagi, kõik salvestub automaatselt.